Mediahuset Nova AS Omtaler

Mediahuset Nova AS Omtaler
Beskrivelse: Omtaler fra 2010.

————————————————————–

Hei.

Jeg ble kunde hos Mediahuset Nova AS i april i år. De var veldig overbevisende og jeg takket til

slutt ja. Oppdragene har bare ramlet inn etter det!!! Kundene finner meg overalt og det er nesten for

mye å gjøre. Prisen var helt grei og jeg håper dette vedvarer. Det har gått veldig bra og jeg er

fornøyd! Er så lei av at Eniro prøver å melke meg gjennom ditt distrikt, internettopplysningen,

kvasir, gulesider, summa, dine distrikter, proff og alle deres alskens kataloger. Tror folk begynner å

forstå hva Eniro driver med. Ikke rart de har tapt flere hundre millioner de siste årene. De er bare

ute etter penga dine. Det har jeg skjønt. Er i New York nå og koser meg med shopping. Kos dere

alle hilsen Stian

————————————————————–

————————————————————–

Uregistrert skrev 6 juni 2010, kl. 06:44

Jeg syntes jeg har mye igjen for pengene i telefonkatalogen.biz oppføring på

google%u2026 fikk senest idag en kjempekontrakt signert av et stort byggefirma

som fant meg via oppføringa%u2026Gule sider må du jo ut med 250000 for å bli

førsteprioritert, og det syntes jeg er mye penger, og stort sett blir ingen av de

som ikke har lagt igjen minst 70000 der noe spesielt kjangs for å bli valgt. mitt

tips er å kjøpe google adwords. ingenting anna, ihvertfall ikke annonse i gule

sider for 2700,- som er den minste,, blir ikke særlig synlig på side 40 og

utover.. gule sider er dritt med mindre man har råd til å legge igjen mye penger

der! men for nesten 2000,- fikk en liten bedrift som mitt en solid avtale med et

byggefirma. det er ikke første gang og det er takke være google.

————————————————————–
Omtaler fra Mediahuset Nova AS

Mediahuset Nova AS

 

Om telefonkatalogen

ved oppføring i Telefonkatalogen.biz kan du få: * Ett års oppføring på internett med firmanavn, telefonnummer og logo. * Link til noen av de største søkemotorene og avisene i Norge. * Mail og web adresser. * En times juridisk bistand. * Nummeropplysningstjeneste. * Har du andre spørsmål, kan henvendelser besvares på telefon 815 35 082, eller pr. e-post til: Kundeservice
Dette innlegget ble publisert i mediahuset-nova-as, omtaler, svindel, telefonkatalogen.biz og merket med , , . Bokmerk permalenken.