http://ping.fm/uuGpW

Du bør nok ha et system hvor du kan følge opp med kundene og få tilbakemelding på deres opplevelse av selskapet ditt. Slik blir du oppmerksom på ting de kan ha vært misfornøyd med. Var bestillingsskjemaet på internett enkelt å bruke, fikk kunden svar på sine spørsmål og holdt du kunden informert om status på leveranse deres, leverte du til rett tid og håndterte du eventuelle klager på en rask og effektiv måte?

Om telefonkatalogen

ved oppføring i Telefonkatalogen.biz kan du få: * Ett års oppføring på internett med firmanavn, telefonnummer og logo. * Link til noen av de største søkemotorene og avisene i Norge. * Mail og web adresser. * En times juridisk bistand. * Nummeropplysningstjeneste. * Har du andre spørsmål, kan henvendelser besvares på telefon 815 35 082, eller pr. e-post til: Kundeservice
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.