Mediahuset huset. Jeg vil si at jeg kan anbefale dem. :)

Mediahuset Nova AS (Telefonkatalogen.biz) Tilbakemelding i norske forum:
De kan refundere pengene dine dersom du finner en annen oppføring som gir deg en like bred tilgjengelighet pÃ¥ internett. Det er en skikkelig garanti. Jeg har vært kunde hos Eniro i 4 Ã¥r men jeg fikk skikkelig fart pÃ¥ butikken etter at jeg var kunde hos Mediahuset Nova i 3-4 mÃ¥neder. Jeg pleier Ã¥ sjekke hvor kundene finner meg og de fleste nevner nettsiden til Mediahuset huset. Jeg vil si at jeg kan anbefale dem. 🙂

Mediahuset Nova AS (Telefonkatalogen.biz)

Om telefonkatalogen

ved oppføring i Telefonkatalogen.biz kan du få: * Ett års oppføring på internett med firmanavn, telefonnummer og logo. * Link til noen av de største søkemotorene og avisene i Norge. * Mail og web adresser. * En times juridisk bistand. * Nummeropplysningstjeneste. * Har du andre spørsmål, kan henvendelser besvares på telefon 815 35 082, eller pr. e-post til: Kundeservice
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.